środa, 9 września 2015

Accio pocztówka!

Hejka!

 Ale ja tu często piszę, jejku...Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone XD 

Dziś przychodzę do Was z nową pocztówką, którą dziś dostałam. Po tytule posta można się już domyślić, z cóż to za pocztówka :) Przybyła ona do mnie z Düsseldorfu, choć dziewczyna jest Finką. Kartka ta szła do mnie 10 dni, więc chyba to nie jest długo.


Bardzo się cieszę z dostania tej kartki, bo uwielbiam czytać 'Harry`ego Pottera". Jest to moja druga kartka z tej serii i mam nadzieję, że dostanę jeszcze kiedyś inne kartki z HP. 

(tak btw, cały czas czekam na swapową pocztówkę z Chin, mam nadzieję, że nie zaginęła ;-;) 

See ya !
Shosiba~ 

2 komentarze:

  1. Pocztówka średnio mi się podoba, mimo że lubię Harrego Pottera i wszystkie części zarówno książkowe, jak i filmowe mam za sobą (i to wielokrotnie) :) Może dlatego, że jest taka rysunkowa? Trudno powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podoba się każda kartka z Harrym Potterem, uwielbiam i każdą przygarniam :)

    OdpowiedzUsuń