piątek, 4 września 2015

Swapowa kartka #1

  Hejka!

 Przychodzę dziś do Was z nowym postem. Tym razem jest to kartka swapowa, z Tajlandii. Cieszę się, że w końcu się jej doczekałam. Wiadomość z pytaniem o swap wysłałam do dziewczyny imieniem Mint w drugiej połowie sierpnia. Mint wysłała kartkę dzień przed moimi urodzinami i dziś do mnie doszła. W sumie od momentu wysłania czekałam na nią 5 dni, więc to naprawdę niewiele. Kartka ma plusy i minusy. Plusem na pewno jest jej wygląd-przedstawia piękną tajską świątynię. Plusem jest również fakt, że jest to moja pierwsza kartka z Tajlandii oraz fakt, że szybko doszła. Minusem jest to, że mimo iż napisałam dziewczynie, ze sama również kolekcjonuję pieniądze i pamiątki z całego świata, nie otrzymałam nic od niej. No cóż, nie było to zbyt miłe, gdyż sama wysłałam jej jedną z moich trzech ostatnich postallóvek, brelok z mojego miasta i grosza, ale cóż poradzisz. Może jak następnym razem będę swapować, trafię na kogoś, kto mi przyśle ładną kartkę i jakiś drobny prezent :)

  *The Temple of the Dawn*

 *Bardzo mi się podobają znaczki. Chciałabym się nauczyć tajskiego, więc mogę zobaczyć, czy zapamiętałam jakąś literę*


Na dziś to tyle. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła Wam pokazać moją drugą swapową kartkę :) 

See ya!
Shoshiba~ 

3 komentarze:

  1. Witaj w świecie blogowym ;-)
    Bardzo ładna pocztówka! ;)

    P.S- dodaje do obserwatorów ;)

    http://happy-postcrossing-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie pocztówka się podoba i to nawet bardzo. Fajne ujęcie na trzy różne pory, a chyba świątynia ta sama. Szkoda, że Ty wysłałaś coś komuś, a ona odesłała Ci tylko kartkę... pytałaś jej? Może pozostałe wysłała np. w kopercie...
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)
    Kinga z https://kingway007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, świątynia jest ta sama, tylko o różnych porach było zdjęcie robione. Sama bardzo lubię tę kartkę, szukałam osoby z Tajlandii, która wysyła ładne kartki, jest zainteresowana swapem i otrzymywaniem prezentów, dlatego jak już znalazłam tę Mint to nie mogłam się doczekać tego, co od niej dostanę.
      No właśnie w tym jest problem, że napisałam, że jest mi przykro że ona nic mi nie przysłała gratisowo jak ja jej, że się umawiałyśmy, że sobie coś wyślemy, a ona mnie olała. Dziś dostała moją postallóvkę z prezentami i napisała tylko że dziękuje i że się jej podoba. Trochę niefajna sytuacja, no ale nie chcę wyjść na chamską i ciągle do niej pisać, że powinna mi coś odesłać w zamian ;/

      Usuń