piątek, 25 września 2015

Swapowa kartka #4

Hejka!

Przychodzę do Was znowu z nowym postem. Coś chyba za często piszę te posty, ale postanowiłam, że będę się dzielić moimi wszystkimi podarunkami pocztowymi tego dnia, którego ja otrzymam. I tego mam zamiar się trzymać. 
Dzisiaj w mojej skrzynce zagościła kartka z... Danii. Niestety, nie oficjalna Postcrossingowa, a ze swapu, ale i tak się cieszę z otrzymania kartki z tego kraju, mimo że jest mały minus, choć o tym za chwilę. 
Na swap umówiłam się z pewną panią poprzez facebooka, a nie Postcrossingowy system.  Poszukiwałam kartek z krajów, których jeszcze u mnie w kolekcji nie ma (a tego jest bardzo sporo) i napisała do mnie pewna pani z Danii. Chętnie zgodziłam się na swapa, gdyż proponowała mi bardzo ładną kartkę z Kopenhagi. Sama wysłałam kartkę z włoskiego Miramare, gdyż pani była tą kartką zainteresowana. 
Pocztówka-jakże wielkie było me zdziwienie!-szła do mnie tylko 2 (!) dni. To jest chyba nowy rekord. Mimo, że Dania nie leży daleko od Polski spodziewałam się dostać pocztówki w przyszłym tygodniu, a nie w tym. Jednak Duńska poczta mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła :)


Jednak, tak jak pisałam, kartka ma pewien minus. Mianowicie, jej treść jest zbyt uboga. Pani napisała tylko "Hi Julia. Thanks of swap. Greeting Kristen". Nie było to przyjemne, zważywszy na to, że ja się rozpisałam, ozdobiłam pocztówkę i starałam się, aby pani była z mojej pocztówki zadowolona. No cóż, nie mam farta w swapach. Mam nadzieję, że moje kolejne swapowe kartki dojdą do mnie szybko i że będę z nich tak samo szczęśliwa, jak ludzie, którym wysłałam kartki :) 

See ya! 
Shoshiba~ 

2 komentarze:

  1. Może ta pani dopiero zaczynała postcrossing i nie wiedziała, że trzeba porządnie od siebie dać. :) Ale kartka jest bardzo fajna. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Danii otrzymałam oficjalną pocztówkę przez PC i do tej pory nie mam żadnej innej kartki z tego kraju. Kopenhagę chciałabym zobaczyć i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń