czwartek, 3 września 2015

Nowa kartka, nowy kraj!

Hejka!

 Przychodzę dziś do Was z nowym postem, w którym chciałabym się pochwalić jedną nową kartką z nowego dla mnie kraju, oraz drugą, dość śmieszą pocztówką z już mniej popularnego kraju. 

Moją pierwszą pocztówką, którą chciałabym się pochwalić, jest kartka z Kanady. Pani Irene wylosowała mnie 30 sierpnia, czyli w dniu moich urodzin a ja miałam ogromnego farta dostając kartkę 4 dni później :) Bardzo się cieszę z tej kartki, ponieważ wnosi ona coś innego do mojej kolekcji. Nie mam zbyt dużego farta w Postcrossingu, jeśli chodzi o mniej popularne kraje, dlatego jestem z niej jeszcze bardziej szczęśliwa. Jak widać, kartka przedstawia Harry`ego Pottera siedzącego na bazyliszku i czytając rosyjską wersję "Harry`ego Pottera". Jest to moja pierwsza kartka z HP i muszę się przyznać, że ta kartka jest chyba jedną z moich ulubionych :) 

 *Harry Potter ♥ *

Moją drugą kartką, którą chciałabym się pochwalić, jest pocztówka z Niemiec. Jest ona dość...oryginalna, jednak właśnie ta oryginalność sprawia, że ta kartka mi się podoba. Pani Andrea, od której dostałam kartkę, również wylosowała mnie w dniu moich urodzin. Kartka była w kopercie, która została naprawdę pięknie ozdobiona. Dodatkowo, jako iż zbieram bilety z całego świata, dostałam piękny, zielony bilecik (chyba z jakiejś wycieczki, nie jestem pewna, mój niemiecki nie jest aż tak dobry).
*czyż nie jest ona śmieszna?*

 *Ten przepiękny kwiatek z ozdóbką to piękna, srebrna naklejka, dwie podobne dostałam też na kartce. 
Pieczątka ♥ *
 *Może Wy zrozumiecie, co jest tu napisane?*

Mam nadzieję, że Wam, tak samo jak mnie, spodobały się moje nowe kartki. Mam nadzieję, że jutro też dostanę jakieś kartki i że doczekam się moich dwóch swapowych kartek z Azji. 

See ya! 
Shoshiba~ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz